آرشیو آبان ماه 1400

توليد انواع بج و اتيكت سينه با كيفيت بالا

روش ساخت و قيمت بج هاي سينه مولتي استايل و پلكسي گلس

۳ بازديد

پلي كربنات از خانواده پليمرهاي  پلاستيكي بوده كه كاربرد آن در قالب سازي، صنايع شيميايي  و تغييرات حرارتي مي باشد. از انواع آن مي توان به ورق هاي تخت مولتي استايل و پلكسي گلس اشاره نمود. اين ماده به لحاظ شفافيت بالا جايگزين مناسبي براي شيشه قلمداد شده ودر صنايع ساختمان سازي ، تبليغات و... از آن استفاده مي شود.

رزين پلي كربنات در سال ۱۹۵۳ ميلادي در شركت جنرال الكتريك پلاستيك ساخته و در سال ۱۹۵۸ براي اولين بار به طور وسيعي دربازار عرضه شد. انواع ورق‌هاي ساخته شده نظير مولتي استايل و پلكسي نيز در سال ۱۹۶۸ توليد و روانه بازار شد.

ساخت

 روش ساخت بج سينه مولتي استايل و پلكسي‌گلس بسيار شبيه به يكديگر مي باشند و داراي تفاوت اندكي مي باشند كه در ادامه بيان مي شود.

ساخت بج سينه مولتي استايل و پلكسي‌گلس با استفاده از ليزر صورت مي گيرد و براي حكاكي و طراحي بر روي بج از آن استفاده مي شود به طوريكه قسمت هايي كه بوسيله ليزر سوزانده شده به رنگ تيره در مي آيند. در توليد بج سينه مولتي استايل با محدوديت رنگ مواجه هستيم لذا معمولا" بج مولتي استايل به رنگ طلايي يا نقره اي ارائه مي شوند.

بج سينه پلكسي از ورقه هاي متعددي ساخته مي شود و هر ورقي داراي رنگ متفاوت مي باشد. با اين حساب براي ساخت طرح لوگو هر بخش از آن داراي رنگ باشد به صورت مجزا بريده مي شوند و در نهايت همه آنها به يكديگر متصل مي شوند. مع الوصف اگر تعداد رنگ بيشتر باشد از ورق هاي بيشتري استفاده شده و زمان بر خواهد بود.

نحوه نصب بج هاي مولتي استايل و پلكسي بر روي لباس به صورت مگنتي و يا سوزني است.

قيمت

 قبل از خريد و سفارش كالاهاي تبليغاتي( بج سينه مولتي استايل و پلكسي‌گلس ) توجه به دو نكته مشاوره با كارشناسان شركت هاي تبليغاتي و برآورد قيمت  آنها ، بسيار لازم و ضروري است.

قيمت بج سينه مولتي استايل و پلكسي‌گلس همانند ساير محصولات تبليغاتي و بج هاي سينه فلزي وابسته به عوامل مختلفي نظير مدت زمان تحويل( اگر مشتري در خواست ساخت بج سينه خود را سريعتر از زمان در نظر گرفته شده بخواهد لازم از كار ايشان خارج از نوبت ساخته شود لذا هزينه هايي را به توليد تحميل مي كند)  ، تعدادمورد تقاضا( با افزايش تيراژ درخواست مسلما" قيمت تمام شده كاهش يافته در نتيجه قيمت هر بج سينه كمتر خواهد شد)، تنوع رنگ( با توجه به اينكه با افزايش تعداد رنگ نياز به استفاده از ورق هاي بيشتري مي باشد لذا افزايش قيمت امري بديهي است) ، متريال( ماده مورد نظر براي ساخت بج سينه اگر مولتي استايل باشد ويا پلكسي يا تركيبي از هدوي اينها يا تلفيق با بج فلزي قطعا" در قيمت نهايي آن تاثير مي گذارد)  و ... مي باشد.