آرشیو شهریور ماه 1400

توليد انواع بج و اتيكت سينه با كيفيت بالا

پيكسل چيست و چه كاربردي دارد؟

۲ بازديد

 

پيكسل يا همان بج سينه،يك شيي تبليغي و تزييني است كه در سالهاي نه چندان دور وارد بازار تبليغاتي ايران شده است. معمولا اين ابزارهاي تبليغاتي به شكل هاي دايره اي و مربعي تهيه مي شوند. به طور كلي جنس پيكسل ها  پلاستيكي، چوبي و يا فلزي مي باشند و به صورت مگنتي، سنجاقي و يا جا كليدي به روي البسه نصب مي گردند. بيشترين استفاده از پيكسل ها در بين جوانان و بر روي كيف، كفش، مقنعه، لباس، چادر، مانتو و… است. با توجه به وجود طرح هاي بسيار زياد براي پيكسل ها، هر روزه بازار هدف اين محصول بزرگتر ميشود و افراد بيشتري به علاقه مندان آن اضافه ميشوند.

كاربرد پيكسل

پيكسل ها در ابتدا از كاربرد تبليغاتي برخوردار بودند وهمانند بج سينه براي تبليغات در شركت ها،موسسات، رستوران ها و... مورد استفاده قرار مي گرفتند. اما با توليد انبوه و به صورت عمده  اين محصول، چاپ هاي مورد علاقه و دلخواه در جامعه و بويژه در ميان جوانان رواج پيدا كرد و پيكسل هايي با طرح هاي بسيار گوناگون و زيبا وارد بازار شدند.نمونه هايي از كاربرد اين محصول شامل:

پيكسل كيف

كه بين جوانان و نوجوانان ۱۲ تا ۲۵ سال، رواج پيدا نمود. احتمالا انواع پيكسل را روي كيف جوانان دانش آموز و دانشجو در مدارس و دانشگاه ها مشاهده كرده ايد. پيكسلي كه روي كيف مورد استفاده قرار ميگيرد، از نوع سنجاقي است. البته نوع پيكسل جا كليدي هم ميتواند روي كيف ها قرار بگيرد (آويزان به زيپ) اما رايج ترين نوع آن همان پيكسل هاي سنجاقي است.

پيكسل لباس و مانتو

علاوه بر پيكسل كيف، پيكسل لباس، از انواع مورد استفاده پيكسل است. اين نوع محدوده سني ندارد و توسط بيشتر مردم مورد استفاده قرار ميگيرد. مخصوصا به مناسبت هاي مختلف مانند اعياد، مناسبت هاي مذهبي و… در سنين مختلف روي لباس و مانتو آن را مشاهده ميكنيد.

 

پيكسل ها بر اساس مطلب و يا عكس روي آن نيز به انواع مختلفي نظير:پيكسل فانتزي، پيكسل مذهبي، پيكسل ورزشي، پيكسل متن فارسي، پيكسل متن انگليسي و... تقسيم مي شوند.